Diari d’educació

El Diari d’Educació del dia 4 de juny ha publicat un article sota el títol “Un moment màgic i estrany; els pensaments i les fotos de la retrobada” on hi trobareu un escrit de les mestre de l’escola Lourdes Belenguer i Helena Madurell, entre d’altres reflexions de mestres de diferents escoles d’arreu de Catalunya.

En aquest article es pot llegir

Lourdes Belenguer i Helena Madurell, Escola Saavedra (Tarragona)

Avui ens hem trobat amb els alumnes de 6è desprès del confinament. S’ha fet estrany, no ens podem abraçar, parlem però hem de mantenir distàncies i no sabem si els/les companys/es somriuen. Ens volem dir moltes coses, tot/es volen explicar què i com han viscut aquest confinament, l’experiència d’estar tancats. És una llàstima que desprès de nou anys d’estar junts no podem fer un comiat com cal. Les mestres els hem trobat més grans, madurs; tots coneixen les normes a seguir i entenen que no és un joc. No tots/es han treballat per igual, les desigualtats existeixen i s’han notat molt.

També ha vingut una nena de P5, primer s’ha estranyat i preguntava pels companys, però ara és feliç, té la mestra per ella sola. Nosaltres tenim la sensació de cobrir la necessitat a la família, fem de cangurs.

Un moment màgic i estrany; els pensaments i les fotos de la retrobada