Competències bàsiques 6è. Curs 2020-2021

És de tots conegut que a finals de l’etapa de Primària hi ha unes proves competencials que es passen a tot l’alumnat de Catalunya sobre les àrees de Català, Castellà, Anglès, Matemàtiques i Medi. Aquesta setmana passada, els dies 4, 5 i 6 de maig hem realitzat aquestes proves i en sabrem els resultats a final de curs.

Els resultats de les proves es comunicaran als centres educatius i cada família dels alumnes de 6è rebrà els resultats detallats del seu fill/a a final de curs, aquests resultats són confidencials. Aquesta avaluació servirà per completar i enriquir les diferents fonts d’informació de què disposem els centres per identificar el grau d’assoliment de coneixements i competències bàsiques de cada alumne i els punts febles que s’han de treballar per facilitar-li el seguiment de les activitats d’aprenentatge al llarg de l’educació secundària obligatòria (ESO).

Hem de felicitar els nens i nenes que aquest any acaben la seva estada a l’Escola Saavedra, s’han esforçat de valent! i a tots/es els/les mestres que han tingut aquests anys!