Activitats POEFA 2021

Fruit dels fons POEFA (Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat) finançats per la Unió Europea, el Ministeri d’Educació i el Departament d’Educació aquest any hem pogut desenvolupar dues activitats a l’escola.

D’una banda es tracta del projecte de l’hort, que amb el suport dels professionals de l’empresa Aresta, com l’Aina o l’Anna, hem anat treballant durant tot l’any el cicle vital de l’hort, les espècies que calia anar plantant i cuidant, mentre en teníem cura.

D’altra banda, també hem comptat amb la col·laboració de l’empresa Petits Enginyers amb qui de la mà de l’Adrián, el Lluís i la Nerea hem pogut desenvolupar projectes i activitats relacionats amb la llum, el projecte Magnet d’enguany, com construir un espectroscopi, un Diddley Bow, treballar la perspectiva, el circuit elèctric amb leds RGB per conèixer la síntesi additiva dels colors, …

Han estat unes activitats engrescadores, eminentment pràctiques i que s’han desenvolupat en un ambient distès i enriquidor.