Berenar nadalenc AMPA Saavedra 2020

Dijous 17 de desembre de 2020 es va celebrar per videoconferència un berenar nadalenc virtual organitzat per l’AMPA de l’escola. Hi van participat 65 famílies i 89 alumnes, fet que representa el 49% de les famílies i el 42% dels alumnes. Tot un èxit!!!!!

L’activitat va començar amb una presentació de la Rosanna Martí, mare de l’escola i membre de l’AMPA explicant la dinàmica de la sessió, tot agraïnt a famílies i alumnes la seva participació. També va avançar unes quantes sorpreses que estaven preparades, sense desvetllar-ne gaire el contingut. Per fer possible aquesta activitat vam comptar amb el suport tècnic d’en Sergi Moncusí, mestre d’Educació Física i Robòtica que va fer possible que la tecnologia fés la seva màgia.

Seguidament es va projectar un vídeo de benvinguda i felicitació de les festes per part de la Leo Franch, directora de l’escola. A continuació, la instagramer i influencer Anna Mateo (@leckerandhealthy) ens va donar uns quants consells de com preparar un berenar saludable, equilibrat i energètic.
Arribat el moment de berenar vam compartir 2 videos molt especials, primer el dels i les mestres de l’escola i després el de l’equip de monitors/es i cuiner del menjador escolar. Però això no va ser tot! vam gaudir d’un video sorpresa on l’Il·lustríssim Senyor alcalde de Tarragona Pau Ricomà va adreçar un missatge institucional molt nadalenc, també ho van fer en Pau i la Jana del Pot Petit, la Dàmaris Gelabert, en Woody, en Buzz Light Year i més amics de Toy Story, en Cleo i la Cuquin Clan, els Minions, la Yolanda i en Jordi, educadors de la Ludoteca de la Part Alta de Tarragona, el Pare Noel i Ses Majestats els tres Reis d’Orient.

Per acabar, vam realitzar un sorteig de cinc vals de l’Abacus per adquirir material escolar o educatiu. El sorteig es va fer en directe, i els afortunats de cada categoria van ser:

• P3 –> Número 4
      • P4-P5 –> Número 59
      • Cicle Inicial –> Número 85
      • Cicle Mitjà –> Número 140
      • Cicle Superior –> Número 180

Un cop finalitzat el sorteig es va donar per acabat aquest primer berenar nadalenc virtual.

Podeu veure la gravació al següent vídeo.

Us desitgem molt bones festes i que hàgiu gaudit d’aquesta activitat