Aprenem, cuidem i respectem l’hort. Un espai més d’aprenentatge!

Aquest nou curs tenim un nou mestre, en Dani, que ve a l’escola els dimecres i ens ajuda gràcies als seus coneixements, experiència i sobretot a la seva il·lusió a treballar el nostre hort. Ell ens transmet un munt de coneixements, curiositats, anècdotes i maneres de fer a tots i totes que ens ajuden a treballar, preparar i cuidar l’hort.

La font d’aprenentatge que representa l’hort arriba a tots els àmbits: coneixement, valors i emocions, estètica i cura de l’entorn, i ens ensenya una manera de fer i de ser.

Els nens i nenes de P5, aprofitem l’hort per tenir-ne cura, estimem el nostre entorn com a mètode d’aprenentatge, treballem el pensament matemàtic tot identificant, classificant, seleccionant, fent prediccions …i anem adquirint un nou vocabulari al nostre llenguatge oral.

Ens agrada compartir, treballar i gaudir d’aquest treball amb tota la comunitat educativa, perquè la nostra escola estigui ben bonica i cuidada!