Actualització de dades dels alumnes

ACCEDEIX AL FORMULARI D’ACTUALITZACIÓ DE DADES

El 2 de maig el Govern va aprovar un ajut de 100 euros per adquirir material escolar per a l’alumnat que cursarà educació primària el curs 2023-2024 en un centre del Servei d’Educació de Catalunya.

L’ajut s’articularà mitjançant un sistema de vals, que es podran bescanviar en comerços d’arreu de Catalunya per llibres, diccionaris, papereria, elements d’escriptura, calculadores i jocs educatius fins al 30 de novembre del 2023.

Els vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu, de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs.

Us recordem que el material escolar es centralitza des de l’escola (colors, retoladors, ceres, plastilina, cartolines, maquinetes, gomes, …) i per tant us recomanem que no utilitzeu aquest val per adquirir aquest tipus de material. Seria convenient aprofitar-los per a l’adquisició de llibres.

DATA LÍMIT: 17 DE MAIG A LES 23:59h

Més enllà d’aquesta data no podem garantir la tramitació de l’adreça al termini establert pel Departament.

ACCEDEIX AL FORMULARI D’ACTUALITZACIÓ DE DADES