ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2023-2024

Us presentem les activitats extraescolars pel curs 2023-2024.

Aquest curs l’AFA ha treballat intensament i fet un esforç molt gran per oferir-vos una gran varietat d’activitats extraescolars.

A continuació us facilitem tota la informació necessaria per valorar i decidir quines activitats agraden més als vostres fills/es i s’ajusten més a les necessitats familiars.

Les activitats extraescolars estan diferenciades per l’alumnat l’Educació Infantil i l’alumnat d’Educació Primària.

Temes importants:

* Per participar en les activitats extraescolars és obligatori que la família sigui sòcia de l’AFA.

* El període d’inscripció és del 13 al 28 de setembre al despatx de l’AFA.

* El pagament s’ha de fer el dia de la inscripció.

* La modalitat de pagament és: Trimestral ó un únic pagament de tot el curs amb l’aplicació d’un 10% de descompte.

* Inici extraescolars: Dilluns 2 d’octubre 2023

* Fi extraescolars: Divendres 31 de maig 2024