Preinscripció per al curs 2012-2013

En els propers dies es publicarà la resolució del Departament d’Ensenyament per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics per al curs 2012-2013.

La proposta de resolució manté els mateixos criteris de prioritat generals i complementaris d’admissió d’alumnes i els barems que es van aplicar el darrer curs, així com el procediment que cal seguir i la documentació que cal aportar.

El període de presentació de sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria es preveu entre el 19 i el 30 de març.