Celebració del centenari de l’Escola Saavedra

Aquí teniu un recull de fotos del dia de la celebració del centenari de l’Escola Saavedra, la qual va ser tot un èxit.
Van participar en aquest acte l’alcalde de la ciutat Fèlix Ballesteros, el vicepresident de la Diputació Albert Vallvè i la directora dels Serveis Territorials Maria dels Àngels González Estremad que van remarcar la importància de tenir una escola centenària a la ciutat i l’esforç i el treball que ha realitzat durant tots aquests anys.
Durant l’acte de celebració l’escola va acollir a antics alumnes i mestres qua van poder visitar l’escola i les seves exposicions. També vàrem tenir diverses actuacions, entre elles la dels nostres nens i nenes que van cantar la cançó del centerari.