6è i les xarxes socials

La guàrdia urbana ve a les classes de 6è A i B de l’escola Pràctiques per a parlar de les xarxes social.

Dos agents de la  guardia urbana: el Xavi i l’Àlex van venir dimarts,  dia 10 de gener,  a fer una xerrada d’aproximadament una hora.

L’alumnat de 6è estavem tot junts a la mateixa aula i ens van passar un power point per a explicar el bon ús de les xarxes socials. També  ens van mostrar els perills, com per exemple persones que es fan passar per altres persones per a aprofitar-se dels infants. Però no només van parlar de les xarxes, si no també del perills dels videojocs.

Els agents van venir a fer aquesta xerrada perquè estan veient que els infants fan ús d’aplicacions que no són per a la seva edat i que no estan preparats per tenir-les i afrontar els problemes que sorgeixen d’aquestes.

A tot l’alumnat de sisè va agradar molt aquesta xerrada i vam aprendre molt.

A.B. 6è B