Colònies de 5è a La granja

COLÒNIES

Nosaltres, els alumnes de 5è de l’Escola Pràctiques, hem anat de colònies a Santa Maria de Palautordera els dies 26, 27 i 28 d’octubre.

Arribada a la casa de colònies

Quan vam arribar, vam esmorzar en un prat. Després ens van ensenyar les habitacions, que per cert eren molt xules.

Ja després d’haver dinat, la meva classe i jo vam anar a escalar (jo vaig arribar a dalt de tot!). I alguns i algunes ens vam pintar la cara i vam anar a berenar amb la cara pintada!

El rocòdrom no sembla tan alt, però ho és!

Després vam anar a construir una cabana amb troncs i fustes.

En acabar d’haver jugat una mica, vam anar a sopar un bon sopar per després tenir energia per a fer una caminada pel bosc. Gairebé  no hi cabíem!

Al dia següent, de bon matí després d’esmorzar, vam haver de passar d’un costat del sorral a l’altre sense tocar el terra; després vam anar a visitar els cavalls i intentar passejar-los, però va ser una mica difícil.

Treball en equip!

Per la tarda, vam anar a fer un circuit de tirolines amb els ulls tapats!

Després de berenar, vam anar a visitar un mini zoològic on hi havia conills, ànecs, una llama, cabres, ovelles…etc

Tocant les ovelles

I com a joc de nit hi havia discoteca! Ens vam deixar la veu!

L’últim dia al matí, la nostra monitora Berta ens va portar a un lloc que només hi anaven els grups que es portaven bé. Ens va explicar una història sobre bruixes i vam demanar un desig.

Al cap d’una estona, tot 5è vam fer una pulsera sobre les claus que havíem anat guanyant.

Finalment, després de dinar, vam jugar una mica i vam tornar cap a Barcelona amb els nostres tutors, Agnès, Adolf i Tània.

G.R. A. (alumne de 5è)