5è – Creix amb el peix

Les classes de 5è vam anar el dijous 11 de maig a Mercabarna a fer l’activitat “Creix amb el peix”.

El Centre Interactiu del Peix, Mercabarna i el Gremi de Majoristes del Peix van apropar el món del peix i el marisc als alumnes amb el programa Creix amb el Peix.

Vam fer tot un seguit d’activitats dissenyades per un equip de professionals especialitzats en Biologia, Ciències Ambientals i Pedagogia, on ens van transmetre els beneficis del peix dins d’una dieta equilibrada i ens van apropar en el procés que viuen el peix i el marisc des de la captura en el mar fins que arriben al plat.

La proposta va incloure un seguit d’activitats relacionades amb el món del peix comercial. D’una manera divertida, els nens i nenes es van apropar al funcionament de les llotges de peix, les arts de la pesca, el Mercat Central del Peix de Mercabarna i els mercats municipals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *