Un gran èxit a la campanya de donació de sang

La campanya “Donar sang no fa mal, però fer-ho és genial” iniciativa de l’alumnat de sisè, dins  dels projectes de l’eix transversal “Construïm un món millor”, ha estat un gran èxit.  Es van superar totes les previsions de participació de famílies, mestres, monitors, practicants, gent del barri…amb 140 extraccions de sang durant tot el dia i amb la col·laboració, en tot el procés, de l’alumnat i tutors de sisè.

Va venir Sants3ràdio a fer entrevistes a alumnes, participants  i mestres. Aquí teniu l”enllaç a la notícia de EL3.CAT on podreu llegir l’article, part de l’entrevista i veure fotos. Si voleu sentir les entrevistes que van fer el dia de la donació  cliqueu  (a partir del minut 15’44”).

Una representació de l’alumnat va anar a gravar el programa “ràdio escola”  a Sants3ràdio que s’emetrà dissabte 25 i diumenge 26 a la tarda.

Si cliqueu la imatge podreu veure més fotosradio-1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *