Sant Jordi

Com cada any, per a aquesta celebració, tots els nens i nenes de l’escola participen en els Jocs Florals fent contes col·lectius, poesies o narracions.

Tots els seus treballs estan exposats als passadissos de l’escola i els guanyadors els podreu llegir a la propera revista Fem Pràctiques.

Al matí hem fet la celebració a  les Cotxeres de Sants i a la tarda, amb els més de 700 llibres que han portat alumnes i mestres, hem fet una Fira d’intercanvi de llibres. Les classes han dedicat també una estona a mirar o llegir els treballs dels seus companys exposats.

Cada dia tenim més bons lectors i escriptors

Felicitats a  tots!
29                                                               DSC00327

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *