PUNT VERD MÒBIL

El passat dilluns dia 13 de març vam disposar al nostre centre del Punt Verd Mòbil Escolar, situat al C/ Guitard des de les 8:50h fins a les 12:45h.
Totes les nenes i els nens van participar reciclant tots aquells materials de rebuig que portaren a l’escola.
Aquesta activitat va ser una bona oportunitat per a donar continuïtat a les accions conjuntes ja dutes a terme, mostrant interès pel reciclatge en benefici de la sostenibilitat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem continuar treballant plegats amb accions compromeses amb la societat i Construïm un món millor.

?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *