Guanyadors i guanyadores del concurs literari Geronimo Stilton

Els nens i les nenes de 3r A, la classe del Cinema, hem guanyat el premi del concurs literari Leonardo Da Vinci de “Com canviaries el món amb una idea extraràtica?”del GERONIMO STILTON.

L’alumnat de 3r vam participar en el concurs, fent així: “Hola Geronimo, som la classe del Cinema i tenim una idea extraràtica per canviar el món. La nostra idea és crear una aspiradora de l’odi. Aquesta aspiradora absorbeix l’odi d‘una persona quan està enfadada. Cada persona tindrà una aspiradora de l’odi i així s’acabaran les guerres, baralles i discussions.

Com que ens havia agradat tant la idea a la classe i deguda a la motivació dels nens i les nenes, vam decidir construir unes maquetes d’aquestes aspiradores.

Finalment, el passat dia de Sant Jordi ens van comunicar que havíem estat els guanyadors del concurs i que ens premiaven amb un llibre del Geronimo Stilton per a cada alumne de la classe del Cinema i un lot de llibres per a la biblioteca de la nostra escola.