Fem cagar el Tió

El Tió és el protagonista d’un dels rituals més vius i alhora més antics que conservem i com és tradicional, a l’escola l’hem fet cagar.

Aquest any però, no ha estat un any com qualsevol altre doncs hem conegut per primer cop a l‘Oncle Buscall. Aquest personatge s’encarrega de cuidar els Tions que dormen tot l’any a la muntanya i que quan arriba el fred es desperten. Hem d’estar ben atents i quan veiem uns ulls en un arbre, és que un Tió s’acaba de despertar.

L’Oncle Buscall té l’agenda molt plena però ens va fer una visita que ens va agradar i emocionar moltíssim.

Feu click aquí per tal d’escoltar la seva cançó.

I és clar, després de cuidar i alimentar el nostre Tió durant uns dies, va arribar el moment més esperat: Els infants d’educació infantil i de cicle inicial EL VAN FER CAGAR! Aquí podeu escoltar una de les moltes variants de la cançó que vam fer servir per animar-lo a fer caca.

Vam esmorzar la mar de bé els turrons i neules que ens va regalar. Fins l’any que ve Tió, moltes gràcies per venir!

NYAM! NYAM!