” Ens agrada cuidar” Diari Ara

Tots els nens i nenes de Primària de la nostra escola van participar en el Concurs de relats i la realització de dibuixos relacionats amb el tema “Ens agrada cuidar”, organitzat pel diari ARA i la Fundació de Sant Joan de Déu.

El dia 27 de novembre vam anar al lliurament de premis i el resultats va ser el següent:
  • Categoria Cicle Inicial: el conte de la classe de 2n Pangolins va guanyar el 3r premi.
  • Categoría Cicle Mitjà: un grup de 4t A va obtenir el 1r premi i un grup de 4t B va guanyar el 2n.
  •  Categoría Cicle  Superior: el Roque Brandariz de 5è B va obtenir el 3r premi.
Dues nenes de l’escola (la Janna El Bouti i l’Abril Pérez), a més, van participar de l’edició del diari del dia 20 de novembre (Dia Universal dels Drets dels Infants), tot il·lustrant al llarg de la tarda del dia 19, les notícies del dia.

Enhorabona als nostres futurs i futures periodistes!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *