DENIP 2024

Aquest any per  celebrar el dia de la no violència i la Pau hem fet aquestes activitats:

1. Cada classe ha visualitzats un  curtmetratge i ha fet unes reflexions  que després per parelles han escrit en uns cercles de colors. Amb aquests cercles han fet unes tires i dos mòbils per a l’escola que podeu veure als vestíbuls.

2. Hem fet un Mosaic en forma de cor amb la paraula PAU a mig. Cada alumne/a ha vingut vestit amb colors vistosos,  excepte 6è que han vingut  de negre (color fosc) per formar la paraula “PAU”.   La resta de l’escola s’ha agrupat per colors al voltant de les lletres  i ens ha quedat així de bonic.

3.Hem cantat la cancó  → UNA VEU FETA DE MIL VEUS ( podeu veure el vídeo i les fotos a l’espai restringit)