Celebrem Sant Jordi 2017

Jocs florals 2017Avui, 24 d’abril, hem celebrat la Diada de Sant Jordi.

Al matí hem anat tots junts a les Cotxeres de Sants per a lliurar els premis als guanyadors dels Jocs Florals.

Els padrins i padrines de 6è han acompanyat pel camí als seus fillols i filloles de P3.

La Coral Migdia de l’Escola ens ha interpretat 3 cançons molt boniques!

Els guanyadors han llegit els seus textos i han rebut el seu diploma i la seva planta.

Al final tots junts hem cantat una cançó dedicada als personatges de la Llegenda de Sant Jordi.

A la tarda hem compartit una estona de lectura.

Els Xiulets i les Baldufes de P3 han sentit els contes que els han explicat els seus padrins de El Cinema i Els Youtube e 6è.

Els Gegants, Els Castellers i Els Tabalers de P4 s’han passejat per l’escola amb els seus companys i companyes de 4t  Els minerals i Els Egipcis i, han llegit els textos exposats als passadissos. També han fet lectura de contes en diferents espais

.

Els nens i nenes d’ Els efectes especials i els d’ Els dibuixos animats de 5è també han mirat els  textos exposats amb els seus companys i companyes de Les Estrelles i Els Dinosaures de P5 i després han sortit al jardí a llegir contes.

Els Pokemons i Els Mínions de 1r amb els nens i nenes de la classe Catalunya de 3r han llegit contes per grupets barrejats.

El mateix han fet els nens i nenes de Les Meduses de 3r amb els companys i companyes de 2n Els Dracs i Videojocs

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *