Padrins i padrines de lectura a Cicle Inicial i Cicle Superior

A l’escola hem realitzat l’activitat de Padrins/es de lectura on els alumnes de Cicle Superior son els padrins/es lectors dels nens i les nenes de Cicle inicial.

L’alumnat de 5è són els padrins/es lectors de 1r A/B i els alumnes de 6è son els padrins lectors dels nens i les nenes de 2n .

Als nens i nenes de Cicle Inicial els hi encanta llegir amb els nens i nenes de Cicle Superior i el que més els hi agrada és quan els llegeixen ells un conte.  Moltes gràcies a tots i a totes!!

Als nens i les nenes de Cicle Superior el que més els agrada és asseure’ns amb els seus fillols i filloles i escoltar-los com de mica en mica van aprenent a llegir. Els volem felicitar pel seu esforç!!

Plegats hem llegit en varis espais de l’escola i hem compartit diverses activitats plegats com la celebració de la Castanyada i el Carnestoltes, jocs motrius al pati, activitats manuals pel dia de la No violència i properament gaudirem de la diada de Sant Jordi.

Ens encanta gaudir junts de l’aventura màgica dels contes!!!!

Si feu clic sobre la imatge podreu veure unes quantes fotografies.

1r A Els Tarongers

1r B Els Mandariners