Moltes gràcies per compartir aquests últims mesos . Ha estat un plaer acompanyar els infants en el seu dia a dia i comptar amb la vostra confiança.
Ara toca descansar, carregar energies i agafar força per començar el proper curs amb moltes ganes i nous reptes.
Que passeu un molt bon estiu! Ens retrobem al setembre!

