Iniciem el nostre hort

L’hort de l’escola Pla del Puig comença a prendre forma.

Aquest dijous a la tarda una bona colla de famílies, alumnes i mestres van estar treballant per fer d’aquest somni, una realitat. Amb l’Àlex, pare d’un infant d’I3, al capdavant, i després de rebre una bona formació sobre com preparar l’espai, tothom es va posar a treballar.

En aquesta primera sessió es va començar a preparar el terreny, picant la terra, traient els rocs i filtrant la terra per després barrejar-la amb l’adob i el compost. La primera feixa ja va quedar a punt per sembrar però encara queda una mica de feina en les dues feixes de dalt.

Volem agrair la col·laboració de tothom qui va poder venir i de l’Àlex en especial, i convidar-vos a tots i totes a continuar treballant perquè aquest projecte sigui un èxit. Les ganes i il·lusió hi són totes!

Aquí us deixem un recull de fotos del treball que es va fer. Ens tornarem a trobar aquest dijous dia 7 de març a la mateixa hora per continuar treballant en el nostre hort. Rebreu un correu per poder-vos apuntar. Us animem a participar! Juntes fem escola!