Taller per a famílies d’Innovamat

El 28 d’abril vam viure una nova trobada escola-família amb el taller d’Innovamat per a famílies, una proposta pensada per compartir com treballem les matemàtiques a l’escola i apropar a les famílies els aprenentatges matemàtics que viuen els seus fills i filles a l’aula.

Durant la sessió, les famílies participants van poder experimentar en primera persona diferents activitats matemàtiques i resoldre petits reptes similars als que els infants es troben habitualment a classe, utilitzant materials manipulatius i diversos algorismes. L’objectiu era entendre no només què aprenen els alumnes, sinó també com ho aprenen, posant en valor el raonament, la conversa i la descoberta.

Per dur a terme els tallers, ens vam organitzar en tres grups , petits, mitjans i grans, acompanyats de l’Alber Wenberg, assessor i referent d’atenció a la diversitat d’Innovamat, que ens va acompanyar al llarg de la trobada.

A més de treballar aspectes matemàtics, l’espai també va permetre compartir dubtes, inquietuds i diferents punts de vista sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques. Aquest intercanvi entre escola i famílies és molt enriquidor i ens ajuda a continuar construint una mirada compartida sobre l’educació dels infants.

Va ser una trobada molt interessant i agraïm la participació de les famílies que hi van assistir. Continuarem promovent aquests espais de trobada per continuar construint vincles i mirades compartides sobre l’educació dels infants.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut