L’escola i el medi

L’hort a l’escola

A l’escola tenim un hort que està en construcció. L’hort a l’escola ajuda als alumnes en la construcció del coneixement i a créixer en valors.

L’escola i l’entorn

Fomentem en els infants sentiments d’arrelament, estimació i pertinença al seu poble, promovent la investigació i el coneixement.

A l’educació infantil una vegada per setmana sortim fora d l’escola a investigar i conèixer el nostre entorn més proper.

L’escola i l’aula de ciències

L’escola disposa d’una aula de ciències que permet treballar des d’una perspectiva més competencial. Passant del fer experiments (saber fer coses) a fer treball experimental. Acompanyant l’alumnat en l’evolució de les seves idees, sobre els fets i fenòmens de l’entorn, per aproximar-los a les idees de la Ciència.

A l’aula de ciències hi passen els alumnes des d’educació infantil en l’espai d’experimentació als diferents grups d’educació primària.