Les matemàtiques a l’escola

Aquest curs a l’escola continuem treballant en el projecte INNOVAMAT. Enguany continuem creixent i participant en la proposta a educació infantil i a primària fins a 4t.

Els mestres de l’escola ens estem formant en aquesta nova forma de veure, viure i ensenyar les matemàtiques per adaptar-nos al canvi i mica en mica poder-ho anar aplicant a tota l’escola.

Innovamat transforma l’aula i les relacions que es donen en ella per emocionar, estimular i motivar l’alumnat. Els materials posen l’alumne en el centre del seu propi procés d’ensenyament-aprenentatge i li permet desenvolupar l’autonomia i el pensament crític: un procés emocional i emocionant pensat per a comprometre l’alumne a través d’estímuls positius.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web d’innovamat.