Diagnosi

Per poder planificar una estratègia de centre és imprescindible ser conscients del punt en què es troba. En aquesta fase es tracta de recopilar informació detallada sobre les competències digitals al centre en tres eixos: alumnat, docents i centre.

A l’escola hem utilitzat l’eina Selfie, creada per la Comissió Europea d’Educació i que permet a partir d’un qüestionari valoratiu avaluar l’evolució de la integració de les eines digitals i de la tecnologia a l’escola.

Aquest tipus d’enquesta s’ha passat a l’alumnat de 1r a 6è d’educació primària un total de 109 alumnes; a l’equip directiu i als 12 docents, que el 2022, formen l’equip docent. Aquests qüestionaris s’han passat durant el mes d’octubre de 2022 i n’hem obtingut els següents resultats:

Pel que fa a les famílies, s’ha fet servir un formulari i hi ha participat 72 famílies i hem obtingut les següents respostes:

Un cop recollida la informació, n’hem fet una anàlisi per detectar àmbits forts del centre que caldrà mantenir i potenciar, i àmbits més febles a partir dels quals caldrà planificar accions per millorar-los: