Revivim les plantes

Aquest segon trimestre l’escola ha començat a participar al projecte “Revivim les plantes”. Aquí us deixem una mica d’informació d’aquest projecte.
Projecte Revivim les plantes
Volem donar un cop més les gràcies al Viver Serra de Manresa que ens proporciona de manera totalment altruista les plantes… Llegeix més»

Anem a la biblioteca

Els infants d’I3, el passat dia 20 de març, van anar a la biblioteca municipal. Allà van poder gaudir de l’explicació del conte   “La sopa està llesta” i ajudar a la bibliotecària a exlicar la història.

Mireu com remenen les cassoles clicant aquí

Moltes gràcies a totes les persones que fan possible que, un cop al trimestre, poguem gaudir d’aquesta experiència!

Iniciem el nostre hort

L’hort de l’escola Pla del Puig comença a prendre forma.
Aquest dijous a la tarda una bona colla de famílies, alumnes i mestres van estar treballant per fer d’aquest somni, una realitat. Amb l’Àlex, pare d’un infant d’I3, al capdavant, i després de rebre una bona… Llegeix més»

Colònies CS: CdA d’Empúries (segon i tercer dia)

Bona tarda a tothom!
Ja estem de tornada d’aquestes colònies de cicle superior al CdA d’Empúries i val a dir que han estat molt intenses.
Ahir vam tornar a visitar un jaciment arqueològic, però aquest cop, en lloc d’un jaciment iber com el d’Ullastret, vam anar a… Llegeix més»

Colònies CS: CdA d’Empúries (1r dia)

La colla de cicle superior hem anat de colònies al Camp d’Aprenentatge d’Empúries per descobrir com van viure els nostres avantpassats. Concretament, en aquesta zona de l’Empordà van coincidir tres civilitzacions antigues molt importants: ibers, grecs i romans. Avui però, ens hem centrat en conèixer… Llegeix més»

Carnestoltes – Curs 2023-24

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar el Carnestoltes a la nostra escola!
Totes i tots, petits i grans, vestits per l’ocasió amb disfresses i complements vam desfilar elegantment i divertidament davant de tota la família Pla del Puig. Després, la música que ens posava el Martí… Llegeix més»