El dimecres 27 de maig, al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages, es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 37a edició del concurs de contes infantils Montpetit.
Aquest certamen, ja consolidat al municipi, fa 37 edicions que compta amb la participació de l’alumnat de 4t, 5è i 6è de primària de les escoles de Sant Fruitós de Bages. El concurs té com a objectiu fomentar la creativitat literària i el gust per l’escriptura, a partir de contes escrits en llengua catalana i de temàtica lliure.
Des de la nostra escola volem felicitar especialment el Guillem, alumne de 6è de primària, que va ser premiat pel seu conte. Moltes felicitats, Guillem!

Com és habitual, la il·lustradora Clara Oliveres va il·lustrar els contes guanyadors, aportant una mirada artística a les històries premiades.
Des de l’escola valorem molt positivament iniciatives com aquesta, que ajuden a promoure l’expressió escrita, la imaginació i el plaer per la lectura i l’escriptura. Continuarem treballant per animar el nostre alumnat a crear, escriure i compartir les seves històries.



