El passat 23 d’abril, amb motiu de la diada de Sant Jordi, vam celebrar a l’escola la II Drauvilatura, el nostre propi certamen literari.
Cada nivell hi participa amb un tipus de text concret: vam poder gaudir de la creació d’endevinalles, poemes, cal·ligrames, contes, rodolins, notícies o descripcions de personatges fantàstics.
El dia abans del certamen, ens vam reunir per Comunitats i allà vam descobrir i escoltar fragments de les obres dels diferents finalistes.
El dia de la Drauvilatura vam conèixer els guanyadors i guanyadores. L’acte va estar amenitzat per diferents actuacions de música entre les diferents entregues de premis. La Paola, al piano, i la Tània, amb guitarra i veu, ens van sorprendre amb la seva vessant més artística.
Moltes felicitats a tots els participants! Esperem seguir gaudint molts anys de les creacions pauvileres i d’aquest Certamen que ja s’ha convertit en tradició!





