Les STEM a l’Escola i en Família

Dissabte dia 15 de maig va tenir lloc la I Jornada STEM en Família emmarcada dins del projecte Internacional ParentSTEM: STEM for Pre-Schoolers and their Families. Les famílies que de manera telemàtica la van seguir, van gaudir d’una sessió en la que juntament amb els seus fills i filles vam portar a terme un experiment amb “productes naturals” i estris dels més quotidians.

Si us la vàreu perdre, no patiu!!!. Obrint l’enllaç s’obrirà la presentació genially on, clicant en alguns dels elements de la fotografia, podreu veure:  l’enregistrament de la jornada per a que la pugueu gaudir i escoltar la Digna conduir aquesta activitat, un vídeo amb un recull de fotografies d’activitats STEM que les nenes i els nens de Parvulari fan a l’escola i l’enllaç a la pàgina web del projecte on s’han publicat dues activitats implementades a l’escola (activitat #10 i #11)

Desitgem gaudiu de les STEM igual que ho fem nosaltres i els vostres fills i filles!!!!