Les famílies entren a l’escola!

El passat divendres 15 de març, l’escola es va omplir d’alegria, somriures, mirades còmplices, il·lusió… totes les classes, passadissos i zones comunes estaven plenes d’infants i famílies compartint bonics moments a l’escola. Les nenes i els nens de l’escola La Sínia van poder ensenyar a les seves famílies la seva aula, les seves produccions artístiques, les descobertes que estan fent en l’activitat d’investigació, els diferents espais i tot allò significatiu per a elles i ells.

Compartim amb vosaltres algunes fotografies d’aquest moment tan bonic i especial.