ELS RACONS DE PSICOMOTRICITAT AMB P4

Les llimones i les taronges han pogut superar diferents reptes psicomotrius fent racons al gimnàs.

Els racons a psicomotricitat és una proposta metodològica que ens permet delimitar dins els gimnàs, diferents espais on els alumnes puguin realitzar els reptes motrius que es proposen. Els alumnes poden anar superant-los de manera oberta, ells poden decidir la prioritat en la que els volen fer.

A més, els racons que es proposen en aquesta sessió ens permeten treballar l’equilibri, la cooperació, la creativitat i la resolució de conflictes.

Us deixem un àlbum de fotos  per  entendre  millor  tota  aquesta  experiència. Per veure les imatges cliqueu aquí.