Celebrem el dia de l’activitat física fent ruta per Collserola

Aquest passat dissabte 6 d’Abril, amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, l’escola es va sumar assolir el principal objectiu: “Acumular minuts d’activitat física diària”.

L’AMPA, els mestres d’Educació Física de la nostra escola i la Fúver van preparar una ruta per Collserola molt emocionant. Durant el trajecte les famílies havien de trobar peces d’un plànol que els hi donaria el lloc exacte on la Fúver ens havia amagat un tresor.

Aquí us deixem amb algunes IMATGES del gran matí! (l’àlbum de fotos és obert, així que qui tingui imatges l’animem a adjuntar-les també)