Festa Major

Quines ganes teníem que arribés la Festa Major de Caldes de Montbui! A l’escola també la vam celebrar. Primer ens van arribar els gegants de l’escola: l’Acadèmic i la Farinera, i estaven guapíssims! Des de cada nivell vam treballar les diferents colles: els gegants (P3), els diables (P4) i els castellers (P5), i vam preparar la nostra dansa i els nostres complements i, junts, vam fer una bona gresca al pati de l’escola! Per últim, vam tenir una visita especial: els Diables de Caldes! Ens van explicar moltes coses i ens van fer una demostració.

Visca la Festa Major!