INICIEM EL PROJECTE A 6è “L’ESCOLA A LA RÀDIO”

Des del 22 d’octubre, alguns nens i nenes de sisè estem tenint l’oportunitat de convertir-nos en veritables locutors de ràdio! Gràcies a aquest projecte, ens hem adonat que darrere del que sentim quan engeguem la ràdio al cotxe o a casa, hi ha molta feina de preparació: planificar el tipus de programa, escollir els temes, crear el guió, a més dels nervis que implica posar-te davant d’un micro pensant que darrere hi ha moltíssima gent que t’escolta.

També vam poder conèixer quines són les parts més importants que formen la ràdio.

Estigueu atents, perquè cada mes, hi tornarem!