Avaluació Diagnòstica
Aquests dies els alumnes de Cicle Mitjà 1 realitzaran les proves d’avaluació diagnòstica, determinades pel Departament d’Ensenyament. L’avaluació diagnòstica és una avaluació de caràcter orientador i formatiu per als centres. No determina, per tant, l’expedient acadèmic individual de l’alumnat. L’avaluació diagnòstica ha de permetre avaluar l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència […]
Avaluació Diagnòstica Llegeix més »
