ESCOLA. JA HEM COMENÇAT EL PROGRAMA DE MEDIACIÓ AL PATI!
Els alumnes del grup A hem fet dues sessions de formació i ja estem preparats per començar l’aventura. Durant tot el mes d’octubre serem els mediadors als patis. Us deixem unes fotos de les sessions. A la pregunta de Per què vull ser mediador? Hem contestat: Perquè m’agrada ajudar a la gent. Perquè quan soluciones […]
ESCOLA. JA HEM COMENÇAT EL PROGRAMA DE MEDIACIÓ AL PATI! Llegeix més »





