Portada

Comunitat de Mitjans. EDUCACIÓ FÍSICA 1r TRIMESTRE: TREBALLANT EN EQUIP, ENS CONEIXEM I MOVEM EL COS

Durant aquest 1r trimestre a les sessions d’educació física, amb l’ajuda dels companys/es,  hem conegut una mica més el nostre cos, l’hem mogut fent salts, llançaments, girs i hem practicat diferents postures d’equilibri. A més hem après una mica a treballar en equip i així  hem aconseguit  el que volien a l’inici de curs “Junts

Comunitat de Mitjans. EDUCACIÓ FÍSICA 1r TRIMESTRE: TREBALLANT EN EQUIP, ENS CONEIXEM I MOVEM EL COS Llegeix més »

Comunitat de Grans. EDUCACIÓ FÍSICA MISSIÓ 2 “FEM PINYA” SUPERADA

Amb molt d’esforç i  treballant en equip els alumnes de la comunitat de grans han aconseguit superar els diferents reptes cooperatius de la missió 2  i, d’aquesta manera, acumular l’energia necessària per vèncer entre tots/es el villano “Sedentarius” a 4t i en “Baby” a 5è / 6è. Cada dia hi ha més supercompis i més

Comunitat de Grans. EDUCACIÓ FÍSICA MISSIÓ 2 “FEM PINYA” SUPERADA Llegeix més »

5è. Visitem el Montsacopa

El passat dijous 20 d’octubre, els i les alumnes de cinquè van gaudir d’una visita al volcà inactiu Montsacopa, a Olot. Allà, van realitzar activitats com ara analitzar els piroclastos dels volcans per identificar la seva tipologia, mesurar aproximadament l’alçada del volcà comptant els esglaons fins al cràter del volcà, mesurar el diàmetre del volcà

5è. Visitem el Montsacopa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut