General

CS2B Obra de Teatre “El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha”

Els alumndes de CS2B van representar l’obra de teatre “El ingenoso hidalgo Don Quijote de la Mancha”. Podeu veure els vídeos de l’obra aquí mateix (4 parts). [PART 1] https://www.youtube.com/watch?v=5ptkfS4jIqk [PART 2] https://www.youtube.com/watch?v=Snu0egjXdLM [PART 3] https://www.youtube.com/watch?v=G0eQWKmfL8k [AGRAÏMENTS] https://www.youtube.com/watch?v=_8LL2EmyVwY

CS2B Obra de Teatre “El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha” Llegeix més »

Sortida a Olot

  El dimarts 28 d abril, els alumnes de CS1 van anar a passar el dia a Olot. Allà els van rebre uns monitors que els van fer de guies al llarg de tot el dia. Al mati, van visitat un dels volcans d’Olot, el Montsacopa. A la tarda, van anar a conèixer l’origen de

Sortida a Olot Llegeix més »

CM1 a Thermàlia

Durant el segon trimestre els alumnes de CM1 vam anar al museu Thermàlia.  Vam conéixer el llarg recorregut de l’aigua termal del nostre poble i vam treballar els oficis termals. També vam fer amb vímet una argolla pel nostre tovalló. Quina sort tenim de viure a prop d’una aigua tan beneficiosa!

CM1 a Thermàlia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut