CM2 Dissecció d’un ull
Els nens i nenes de CM2 hem estat estudiant els sentits a Coneixement del Medi. Per tenir més clar l’òrgan de la vista (l’ull) les mestres ens han portat uns ulls de xai per disseccionar. L’objectiu de l’experiència era extreure el cristal·lí de l’interior i comprovar la seva funció de lent. Ho hem comprovat posant […]
CM2 Dissecció d’un ull Llegeix més »
