General

CM2 Dissecció d’un ull

Els nens i nenes de CM2 hem estat estudiant els sentits a Coneixement del Medi. Per tenir més clar l’òrgan de la vista (l’ull) les mestres ens han portat uns ulls de xai per disseccionar. L’objectiu de l’experiència era extreure el cristal·lí de l’interior i comprovar la seva funció de lent. Ho hem comprovat posant […]

CM2 Dissecció d’un ull Llegeix més »

EI Festa Major

Els alumnes d’Educació Infantil hem celebrat la nostra Festa Major a l’escola. Hem visitat la Godra i els diables, i a la tarda hem fet una festa al pati.  Un grup d’alumnes de CS2 ha fet ballar els gegants de l’escola, l’Acadèmic i la Farinera.  Hem fet gresca tots plegats i hem acabat amb un

EI Festa Major Llegeix més »

EI3 La Verema

Els nens i les nenes de les classes de les GRANOTES i de les TORTUGUES hem anat a Can Montcau a fer LA VEREMA.  Hem vist les vinyes, amb els ceps i els gotims de raïm, l’hem trepitjat i l’hem premsat fins que ha sortit most, hem vist les botes de vi,… Ens ha agradat

EI3 La Verema Llegeix més »

EI Festa de Final de Curs

Ja s’ha acabat el curs. Qui ho havia de dir que passaria tan de pressa! Quina millor manera d’acomiadar-lo que amb una gran festa, on ens hem remullat amb aigua, hem ballat i hem fet un pica-pica,… També hem dit “fins aviat” a una mestra que ens ha acompanyat durant molt de temps a l’escola.

EI Festa de Final de Curs Llegeix més »

CS2 Comiat fi de curs

Ahir, dijous 18 de juny, vam acomiadar els nostres alumnes de sisè. Van rebre la primera sorpresa al veure que a les seves cadires hi havien els alumnes d’Educació Infantil 1 amb els seus birrets. Després cada cicle els hi va dedicar una cançó. Va ser un matí molt emotiu…sempre els recordarem.  

CS2 Comiat fi de curs Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut