CI Carnaval
Els nens i les nenes de cicle inicial vam celebrar la setmana de Carnestoltes, amb un taller de maquillatge i amb la sortida de Dijous Gras. Ens ho vam passar molt bé! Mireu que macos i maques estem tots maquillats!!!
Els nens i les nenes de cicle inicial vam celebrar la setmana de Carnestoltes, amb un taller de maquillatge i amb la sortida de Dijous Gras. Ens ho vam passar molt bé! Mireu que macos i maques estem tots maquillats!!!
Aquests dies hem celebrat la festa de Carnaval. El Rei Carnestoltes, el Follet Pepet, ens ha visitat i ens ha preparat una setmana plena de gresca, xerinola i entremaliadures! Gràcies, Follet Pepet, ens hem divertit molt amb les teves consignes. TALLERS I CONSIGNES EI1 ORENETES I PARDALS EI2 ERIÇONS I GUINEUS EI3 GRANOTES I
Tothom està encaparrat que la Princesa Harmonia es casi amb algú. Els instruments musicals han estat convidats perquè la princesa els conegui i pugui triar. El temible Luthier Robespierre està d’allò més enfurismat perquè no l’han inclòs a la llista. Amb la seva màgia succeiran coses inversemblants. Els nens i les nenes d’EI3 i de
EI3 i CI1 Espectacle: la música i la donzella Llegeix més »
A CS2 hem fet educació viària. Han vingut agents de la policia local de Caldes i ens han explicat moltes coses per millorar la nostra seguretat i la dels altres quan anem pel carrer. Ho hem fet a través d’activitats i jocs molt divertits. https://youtu.be/Uan2n4a2HCs
CS2 Educació Viària Llegeix més »
Dimarts dia 26 els nens i nenes de 2nB vam anara Thermàlia. Ens van explicar moltes coses interessants sobre Picasso i en Manolo Hugué, i després vam fer un taller de pintura. Mireu que bé ens ho vam passar! https://www.facebook.com/museuthermalia.caldesdemontbui/?fref=nf
Els alumnes de Cicle Superior 1 el dimarts 20 de gener hem anat al Campus Arqueològic de Palau-solità i Plegamans. Hem fet d’arqueòlegs, hem visitat una tomba egípcia i hem après moltes coses sobre els egipcis. Ens ho hem passat molt bé.
CS1 visita el campus arquelògic de Palau Llegeix més »
Dilluns dia 25 els nens i nenes de 2nA vam anara Thermàlia. Ens van explicar moltes coses interessants sobre Picasso i en Manolo Hugué, i després vam fer un taller de pintura. Mireu que bé ens ho vam passar!
A finals del trimestre passat els alumnes de CM2 van ballar la dansa de “La Masovera” com contingut d’expressió corporal, dins l’àrea d’educació física. Aquí en teniu el resultat:
CM2 BALLA LA DANSA DE “LA MASOVERA” Llegeix més »
CAGA TIÓ DECORACIÓ INTERCANVI DE NADALES I POEMES CANTADA DE NADALES EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE SUPERIOR CICLE INICIAL I CICLE MITJÀ