CS2A Cavaller a la força
https://youtu.be/3-suFn-XLAU https://youtu.be/BnluRdhBZCw
CS2A Cavaller a la força Llegeix més »
https://youtu.be/3-suFn-XLAU https://youtu.be/BnluRdhBZCw
CS2A Cavaller a la força Llegeix més »
A la nostra escola hem descobert una nova eina per treballar: la taula de llum!!! És un objecte molt útil per fer aprenentatges, gaudir d’una manera diferent de dibuixar, experimentar amb la llum, experimentar amb objectes opacs, translúcids i transparents, jugar, fer ombres, pintar amb pintures, treballar amb sorra i fer-hi dibuixos, etc. ORENETES I
EI Taula de llum Llegeix més »
Diumenge 10 d’abril a les 18h a Can Rius es celebrarà la trobada/ballada final on compartirem amb les altres escoles el què ha suposat la participació en el projecte. Us hi esperem!
SardaTIC “Anem a ballar!” Llegeix més »
Demà, dimecres 6 d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF). Evidenment l’objectiu d’aquest dia és fomentar la pràctica de l’esport i conscienciar a tothom de la importància que té fer-ne per mantenir una bona salut. De fet el lema del dia és: INFANT ACTIU = ADULT SALUDABLE A l’escola hi participarem de
DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA Llegeix més »
Dia 8 d’abril: els alumnes de CM1 i CS1 aniran a l’Stage a veure una obra de teatre en anglès.
SORTIDES DE LA SETMANA Llegeix més »
Els alumnes de CS2 hem estat estudiant el Modernisme durant el segon trimestre, i hem tingut la gran sort de poder veure els millors monuments d’aquest estil arquitectònic a Barcelona (la Sagrada Família, la Pedrera, la Casa Batlló…) . Va ser el passat dilluns 14 de març. Va ser molt interessant i ens ho vam
CS2 a la Ruta del Modernisme Llegeix més »
Els nens i les nenes d’Educació Infantil 1 i 2 hem anat a gaudir d’un espectacle de teatre al Casino: “Contes amagats” de Marcel Gros.
EI1 i 2 Teatre al Casino Llegeix més »
Els nens i les nenes de la classe dels eriçons i de les guineus hem treballat les parts del cos, relacionant-les amb els sentits (el tacte, la vista, l’oïda, el gust i l’olfacte). Ens ho hem passat molt bé experimentant amb materials.
Un grup d’alumnes de l’escola van anar a gravar el programa El Montbuienc el dia 23 de febrer de 2016 dins de l’activitat L’Escola a la Ràdio. Aquesta gravació va ser enregistrada pel canal VOTV i Vallès Visió per a un reportatge del programa Planeta Canalla, que s’emetrà el dia 5 d’abril http://www.radiocaldes.cat/#/programs/lescolaalaradio/radiocaldes_podcast_2583
L’Escola a la Ràdio Llegeix més »
Els alumnes de CI1 de la classe dels Diables i dels Castellers hem anat a fer un tomb pel carrer. Hem observat i investigat molt. Hem trobat el senyor Jose que està asfaltant el nou pàrquing de l’escola. També hem vist el carter Miquel amb la moto repartint cartes. Tot xino xano hem arribat a
CI1 Sortida pel carrer Llegeix més »