General

Anem a la piscina!

Ja hem acabat el curs! i avui, hem anat a la piscina de la Font dels enamorats per celebrar-ho! Ens hem banyat, hem jugat, hem rigut…i hem menjat un gelat boníssim!!! Bon estiu a tothom!!!! Ara toca descansar!!! Font dels enamorats

Anem a la piscina! Llegeix més »

EI Racó de la Salut

Durant aquest curs hem anat per grupets al Racó de la Salut. Per uns moments hem agafat el rol de doctor, oculista, pacient, infermer, farmacèutic i hem actuat tal com ho fan ells. Tenim material real i això ens permet posar-nos molt més a la pell de cada un d’aquests oficis. Ens agrada molt anar

EI Racó de la Salut Llegeix més »

Exposicions de Medi

Els alumnes de primer hem preparat una exposició sobre un objecte que nosaltres mateixos hem escollit. Després l’hem exposat davant els nostres companys i tots ens han felicitat!!! Hem descobert objectes de tot tipus i ens ho han explicat molt bé! https://picasaweb.google.com/108180682452291778297/6296770250823561745

Exposicions de Medi Llegeix més »

Els titelles de primer!

Aquesta setmana, alguns alumnes de primer han representat unes obres de titelles als seus companys. Ells mateixos les han escrit, i molt orgullosos els han ensenyat el resultat als seus companys. Ho voleu veure? https://youtu.be/wDi50ZO4FPU      

Els titelles de primer! Llegeix més »

EI1 Sortida Parc del trenet

Els nens i les nenes de la classe de LES ORENETES i de la classe DELS PARDALS hem anat al Parc del’Hostal del Fum, per pujar al “trenet“. El dia ens ha acompanyat, no ha fet gaire calor i hem pogut gaudir del “trenet“ i de les instal·lacions del parc. Cada classe ha pujat en un tren diferent i

EI1 Sortida Parc del trenet Llegeix més »

EI3 Visita a Correus

Les classes de les granotes i de les tortugues hem visitat correus.  Hem après com es posen els segells amb una màquina molt “xula”.  Hem deixat les cartes que hem escrit aquests dies a l’escola i esperem que arribin a casa nostra!  Els carters ens han explicat una mica com és la seva feina.  Ha

EI3 Visita a Correus Llegeix més »

Teatre CS1A

El passat 26 de maig va ser el torn pels alumnes de CS1A de fer teatre. Ens van representar l’obra “La princesa Edelfina i el drac Gutierres”. Cliqueu sobre el títol de l’article per veure els vídeos de tota l’obra.

Teatre CS1A Llegeix més »

CI1 Thermàlia

Els alumnes de la classe dels Diables i els Castellers hem anat de visita a Thermàlia per conèixer els oficis relacionats amb l’aigua calenta. Després hem anat al safareig a fer la bugada. Quina feinada rentar tants mocadors….!  

CI1 Thermàlia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut