General

Festa de comiat 6è

Com cada any vivim dies d’emocions. I sens dubte una de les més fortes és el comiat dels nois i noies de sisè. La majoria han passat 9 anys creixent i aprenent en aquesta escola, i els mestres també hem après molt de vosaltres! Us desitgem molta sort i us trobarem a faltar!  

Festa de comiat 6è Llegeix més »

EI Festa de l’aigua

El curs ja s’acaba i per acomiadar-lo i deixar pas a les vacances d’estiu, quina millora manera que celebrar-ho remullant-nos, esquitxant-nos, llençant-nos aigua, ballant i cantant tots junts,… Hem passat una bona estona tots els nens i les nenes d’Educació Infantil i les mestres. BON ESTIU a tothom!  Descanseu, jugueu i passeu-vos-ho molt bé durant

EI Festa de l’aigua Llegeix més »

Final de curs

Per celebrar el final de curs, demà els alumnes de Primària anem a la piscina!!! Els de Cicle Inicial i Superior anirem a la piscina de La Font dels Enamorats i els de Cicle Mitjà, a la piscina del càmping de El Pasqualet. Els petitons es queden a l’escola fent activitats i jocs d’aigua!  

Final de curs Llegeix més »

EI2B Fem menjadores per ocells

HEM FET UNES MENJADORES PERQUÈ ENS AGRADA MOLT OBSERVAR ELS ANIMALS DE BEN A PROP. LES HEM CONFECCIONAT AMB UNS TETRA-BRIKS I LES HEM OMPLERT DE MENJAR PER OCELLETS.  I UNS PARES (L’ALBERT, L’ASIER I LA MIREIA) ENS HAN AJUDAT A PENJAR-LES PELS ARBRES DEL NOSTRE PATI.  MOLTES GRÀCIES. ARA ENS TOCA OBSERVAR ELS OCELLS

EI2B Fem menjadores per ocells Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut