General

3r. THERMÀLIA

Els alumnes de tercer hem fet una sortida molt interessant al Museu Thermàlia. Hem realitzat una activitat sobre els oficis que s’han desenvolupat durant anys al voltant de l’aigua termal. Primer de tot, hem fet una visita guiada a la Font del Lleó i a l’exposició de termalisme del Museu i després hem construït un […]

3r. THERMÀLIA Llegeix més »

2n. MUSEU THERMÀLIA

Els nens i nenes de les classes de 2n hem anat de visita al museu Thermalia, aquest any ens han mostrat una col·lecció de diferents obres de Manolo Huguè i hem fet un taller d’estampació. Ens ha quedat genial!

2n. MUSEU THERMÀLIA Llegeix més »

2n FÀBRICA J. BALAGUER

Els nens i nenes de les classes de 2n dins el projecte del Barri, que estem fent a castellà, hem fet una visita a la fàbrica tèxtil J. Balaguer del nostre barri. Ens han ensenyat que fan i com ho fan. Ha estat molt divertit i hem après molt dels teixits. Moltes gràcies.

2n FÀBRICA J. BALAGUER Llegeix més »

P3. PSICOMOTRICITAT

Un cop a la setmana fem Psicomotricitat, un espai de moviment lliure on expressem el nostre món interior a partir de la relació que establim amb el nostre cos, l’espai, els objectes i els altres companys. Al llarg de la sessió seguim unes rutines: ritual d’entrada, fase d’impulsivitat (desfent la muralla) i/o fase d’expressivitat motriu

P3. PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

2n. MÚSICA PRIMER TRIMESTRE

En les primeres sessions de música hem treballat el ritme, ho hem fet amb el cos, amb les nostres sabates i també amb gots de plàstic. Ens ho hem passat molt bé! Durant l’entrada de la tardor hem cantat cançons i hem ballat una cançó amb molt de ritme per treballar el so i el

2n. MÚSICA PRIMER TRIMESTRE Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut