Nom de l'autor: admin

CM2 Els ecosistemes

Els alumnes de CM2 han treballat els ecosistemes a Coneixement del Medi. Han fet treballs per grups i han creat els seus propis ecosistemes, els quals hem exposat al passadís de l’Escola. Felicitem a aquests alumnes per la feina feta!

CM2 Els ecosistemes Llegeix més »

CM2 Cim d’Àligues

El passat 13 de novembre els alumnes de CM2 vam passar un matí ben assolellat al Cim d’Àligues (Sant Feliu de Codines). Vam aprendre moltes coses de les aus rapinyaires i dels seus hàbitats. També vam presenciar un espectacle molt divertit i interessant, on algunes d’aquestes aus ens van mostrar l’espectacularitat del seu vol.

CM2 Cim d’Àligues Llegeix més »

CM1 Aquàrium

El passat 11 de novembre el alumnes de CM1 vam gaudir d’un fantàstic dia a l’Aquàrium de Barcelona. Vam aprendre moltes coses dels animals marins i els seus hàbitats, i vam treballar especialment el taurons amb un taller molt interessant.

CM1 Aquàrium Llegeix més »

CS1 Medi natural

Vam portar uns quants microscopis i vam agafar un tros de ceba. El vam posar damunt un vidre i li vam afegir iode i a sobre, per netejar-li, unes gotes d’aigua. Després li vam posar un altre vidre a sobre i el vam posar al microscopi. Vam veure unes cèl.lules. Després vam veure més mostres

CS1 Medi natural Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut