Nom de l'autor: admin

EI1 Sortida CRAM

Els nens i les nenes d’EI1 vam anar d’excursió al CRAM ( Centre de recuperació d’animals marins). Va ser molt interessant! Vam aprendre moltes coses sobre els dofins, entre elles com hem d’actuar si ens en trobem un a la platja. També vam veure tortugues marines gegants que estan el CRAM per recuperar-se. Al sortir del CRAM, vam

EI1 Sortida CRAM Llegeix més »

CS2 també balla el Virolet

El ball de bastons titulat “El Virolet” va formar part de l’obra de teatre “Sant Jordi, la princesa i el drac, la llegenda més popular” que els alumnes de CS2B van representar per Sant Jordi. Aquesta dansa ha format part del temari d’educació física durant el tercer trimestre i els alumnes de CS2A també l’han

CS2 també balla el Virolet Llegeix més »

CS1 fa Acrosport

Durant bona part d’aquest tercer trimestre els nois i noies de CS1 han fet Acrosport a Educació Física. L’Acrosport és una activitat molt completa ja que combina molts continguts: habilitats gimnàstiques, equilibri, control postural, flexibilitat, força, treball en grup, imaginació, ritme… Com a cloenda del tema cada grup va preparar una coreografia amb passos de

CS1 fa Acrosport Llegeix més »

Proves Cangur

Un altre any més, els nostres alumnes de CS1 i CS2 han participat en les proves Cangur. El Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional “Le Kangourou sans Frontières” per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat, i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de

Proves Cangur Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut