SANT JORDI 2022

“Sant Jordi arriba com un cavaller
Amb la seva llança travessa el carrer.
Ja veu la princesa que el drac vol menjar
Si no es dóna pressa, ella morirà.
Li clava la llança, cau escalabrat
La pobra princesa, visca, s’ha salvat.
La rosa creixia; sant Jordi l’ha agafat
I ara a la princesa ja li ha regalat!”
Sant Jordi sempre és una diada especial, per els nens i les nenes de la classe “Charlie i la Fàbrica de Xocolata” aquest any ho ha estat més encara, hem gaudit de Sant Jordi, de les diferents propostes, d’anar a visitar la paradeta de l’AMPA de l’escola, de la lectura de diversos contes inspirats amb Sant Jordi, versions molt diferents que ens han agradat molt. Però sobretot recordarem aquest Sant Jordi per ser l’any en que vam representar la llegenda de Sant Jordi per tota l’escola i per les famílies! Ha estat tota una experiència, que n’hem gaudit al màxim!