PROGRAMA DE SUPORT VITAL BÀSIC (SVB) (3rB)

A l’escola ja fa temps que treballem el PROGRAMA DE SUPORT VITAL BÀSIC, a 1r, 3r i 5è. Aquest programa va sorgir com a iniciativa del Consell  Català de Ressuscitació i el Departament d’Educació per tal d’impulsar la formació a les escoles i estar preparats per respondre adequadament davant d’una possible emergència.

Aquest trimestre amb els nens i nenes de la classe de les PROTEÏNES hem fet una pluja d’idees sobre què podem fer davant el cas de trobar una persona inconscient. Hem ordenat les nostres idees i hem definit els passos a seguir. Ens hem posat en grups , i a partir d’unes imatges, les hem ordenat per memoritzar i interioritzar els passos a seguir. Tots hem passat per tots els rols.

Després de practicar-ho en diverses sessions, els diferents grups ho hem mostrat als nostres companys i companyes que ens han coavaluat  per tal de poder millorar en el nostre aprenentatge.